اعتبار ویژه برای تبلیغات گردشگری در استان‌ها

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اعتبار ویژه به منظور تبلیغات و معرفی طرفیت‌های گردشگری استان‌ها خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، جواد واحدی جمعه 21 بهمن‌ماه 1401 با اعلام این خبر گفت: به منظور معرفی و تبلیغات جاذبه‌های گردشگری استان‌ها اعتبار ویژه‌ای را در سال جدید اختصاص خواهیم داد.

معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌ها بیان کرد: سیاست خوبی که در دستور کار قرار دارد معرفی و تبلیغ ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری استان‌های کمترشناخته‌شده است که در سال جدید اعتبار ویژه‌ای در این راستا اختصاص خواهیم داد.

واحدی با بیان اینکه باید از روش‌های نوین تبلیغاتی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری بهره برد، افزود: استان لرستان با راه‌اندازی اپلیکیشن کاربردی لرستان سفر، گام بسیار خوبی در این زمینه برداشته که مورد تاکید وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوده و قابل تقدیر است.

او بیان کرد: با حمایت‌های استاندار لرستان و تدبیر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان برنامه‌های بسیار خوبی در این استان شروع شده که می‌تواند رونق گردشگری را در این منطقه به دنبال داشته باشد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: در حوزه صنایع‌دستی نیز موضوع برندسازی، بازاریابی و بسته‌بندی تولیدات هنرمندان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011125309380

برچسب‌ها